سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترفندهای شبکه های مجازی

اپلیکیشن جذاب برای به اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Videoleap  چیست و چه کاربردی دارد؟

اپلیکیشن Videoleap چیست و چه کاربردی دارد؟

 

اپلیکیشن Videoleap چیست؟ تقریبا تمام کاربران شبکه های مجازی برای یک بار هم که شده، از یکی از انواع اپلیکیشن های Edit کردن ویدئو، بهره برده اند. بهترین اپلیکیشن های ساخت ویدئو، همیشه در سیستم ها جای داشته و در مواقع بسیاری از آن ها استفاده کرده ایم.

برنامه های ویرایش ویدئو در فضای مجازی دارای تنوع و تعدد زیادی هستند، به گونه ای که افراد می توانند با سهولت هرچه تمام تر برنامه مورد نظر خود را گزینش نمایند.

اپلیکیشن Videoleap

اپلیکیشنVideoleap یکی از انواع برنامه هایی است که می توانیم از آن برای ویرایش ویدئوهایی که قصد آپلود کردن آن در فضاهای ارتباط جمعی را داریم، بهره مند شویم. برنامه ویرایش ویدئوی مذکور که به منظور استفاده در تلفن های پاور شده با اندروید، در دسترس عموم قرار گرفته بود، با نگاهی کوتاه به برنامه انلایت موجود در آی او اس و همچنین ادوبی پریمر، این امکان را مهیا نموده است تا با در اختیار داشتن آپشن هایی نظیر آپشن های موجود در کامپیوتر، کلیپ های ویدئویی کوتاهی را برای قرار دادن در دنیای مجازی ایجاد کنیم.

ساختار بندی برنامه Videoleap لایه ای می باشد؛ به این معنا که می توانیم قسمت های جدیدی را به ویدئوی خود بیفراییم و هریک از این قسمت ها در لایه جداگانه ای قرار می گیرند و سپس می توان این لایه ها را در خط های زمانی مختلفی با هم ترکیب نماییم.

 

ابتکار عمل در این زمینه سبب می شود تا به واسطه این قابلیت ترکیب، به ساخت ویدئوهایی با گیرایی بالا بپردازیم. البته از حائز اهمیت ترین ویژگی های ایجاد ویدئوهای ترکیبی، وجود یک دموی کوتاه مدت برای نمایش بخشی از این ویدئوهای ترکیبی است.

اپلیکیشن VieaoLeap

اکنون برخی از امکاناتی را که خط زمانی یا همان تایم لاین فراهم می آورد بر می شماریم:

  • بولد کردن یک ویدئو و ماسکه کردن ویدئوی دیگر: مثلا زمانی که از یک مکان ثابت فیلم‌ برداری کرده ایم، یک شیء که تحرک دارد را به این تصویر ثابت اضافه نماییم به گونه ای که گویی این جسم به طور واقعی در این مکان وجود داشته است.
  • وجود آپشن هایی برایCut کردن به صورت تخصصی، آپشن هایی برایEdit کردن فریم به فریم و حتی وجود افکت های Transition که ویدئوی تکمیل شده و خارج شده را کامل و بی نقص و قابل باور جلوه دهند.
  • مهیا شدن امکاناتی برای ایجاد ایموجی های مختلف و متن های دلخواه در جهت کامل و بی نقص بودن ویدئوها.
  • فیلترهای ویدئویی مختلف به منظور بالا بردن سطح جذابیت های بصری ویدئوی خروجی.

البته ذکر این نکته نیز قابل اهمیت است که در نسخه های آزاد و رایگان این اپلیکیشن، ویژگی های ذکر شده به لحاظ سطح کیفی و همچنین تنوع و گوناگونی، چندان قابل تایید نمی باشند.

اما با تمام این تفاسیر همچنان می توان اظهار داشت که Videoleap به دلیل دارا بودن امکانات جذابی نظیر اشراف زیاد روی موسیقی، برای استفاده و بهره گیری کاربران، مناسب به نظر می آید.

این امکان ذکر شده به کاربر امکان این را می دهد تا هم از موسیقی های ذخیره شده در تلفن بهره بگیرند و هم در صورت نیاز به مجموعه ای از آهنگ های بی کلام اینترنتی به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنند.

برای اشتراک ویدئو در فضاهایی نظیر فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر، برنامه Videoleap به شکل پیش فرض تصاویری را در اختیار ما قرار می دهد تا از بین آن ها تصویر متناسب را انتخاب کنیم.

ویدئوی خروجی از اپلیکیشن Videoleap را می توان با کیفیت تصویرهای مختلف مثل فول اچ دی، 720 و 480 اخذ کرد که البته دارای محدودیت هایی نیز می باشند، به طور مثال این برنامه به طور کامل رایگان نیست.

برنامه Videoleap دارای محدودیت های زیادی است و این در حالی است که سازندگان آن، برای رفع کردن نقص ها و کمتر کردن محدودیت های این برنامه در نسخه های تخصصی آن، اعلام آمادگی کرده اند.